20 maig VISITEM LA BIBLIOTECA
Amb l'arribada de la primavera i el bon temps, hem tornat a anar a la biblioteca. Aquest curs a causa de la pandèmia, la Mercè ens explica contes fora al jardí. És un lloc idíl·lic per deixar anar la imaginació i entrar al món dels contes. De...