20 maig DEFENSEM EL 0-3
Dimecres 20 de maig , l’equip d’educadores de la llar d’infants s’adhereix a la segona vaga del sector 0-3 per manifestar el nostre desacord amb la manca de reconeixement de l’etapa, les condicions laborals insuficients i la manca de recursos. Reivindiquem millores , unes retribucions dignes i ajustades als requisits i responsabilitats que comporta la tasca d’educadora.

No Comments